Everybody's got a dream

fredag 8 april 2011

Massor av kul i butiken

Förutom ny färsk choklad i butiken så har marknadsståndet fått utökning med fina glassar.


De här läckra burkarna med skopor i är finfina i tvättstugan till tvättmedlet.


Grillsäsongen är på ingång. Jag gissar att om temperaturen blir lite högre i helgen är det nog många som premiärgrillar. Denna tuffa hink med lock är tänkt till grillkolen. Detta är en given grej hemma hos oss, för jag avskyr de fula grillkolspåsarna som står skräpar här och där under grillsäsongen.


Vad sägs om detta fina set i porslin att ha i köket när man bakar. Fyra olika mått i en otroligt fin turkos papplåda från House Doctor.


De glas/muggunderlägg som jag tidigare tagit hem har varit populära så nu har jag letat upp lite nya motiv. 90 kronor kostar de för 4 st.

Och så flaggar jag för Tina Wodstrups underbara vår- och sommarkläder igen.
Jag har denna vecka fått mängder av ljuvliga barnkläder från 3 mån upp till 12 år (inte så mycket i de största och minsta storlekarna), men har inte hunnit packa upp och prismärka allt. Dessutom är det lite trångt i butiken. Nästa vecka hoppas jag att de finns på plats för att inhandlas.


Vi ses!

Psst.. snart händer det lite kul i butiken. Håll er uppdaterade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar