Everybody's got a dream

torsdag 23 juni 2011

Sista dagen

Hoj hoj!

Idag är sista dagen innan jag stänger för att ta lite semester. Lite vemodigt känns det allt måste jag säga..

Jag vill härmed tacka alla underbara kunder för fina samtal som vi haft, all positiv respons ni gett mig angående både butikens utbud och renoveringen vi gjort samt att ni valt att handla hos mig!

Idag finns det en hel del barnsaker att fynda från butiken som fanns här när jag köpte huset, 5 kr /st för studsbollar, hopprep, glaskulor, pennor, tatueringar mm mm.

FinalÖppet 13-18!

Ha nu en kanoooonsommar så ses vi i augusti igen!

Om tid finns så kanske det dyker upp lite inlägg här på bloggen under sommaren.
Här kommer jag också meddela om jag kanske öppnar någon dag spontant om jag ändå är i krokarna. Om ni sätter upp er som följare så får ni mail om något nytt inlägg dyker upp så slipper ni titta in i "onödan".
Må så gott!

Påminner om detta:
Traditionsenligt midsommarfirande som Sandareds IF arrangerar på hemmaarenan Sandevimidsommarafton kl 14. Det kommer att finnas fika att köpa, fiskdamm för barnen, lotterier (med vinster bl a från Prillig), skicklighetsspel/tävlingar och givetvis dans kring stången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar