Everybody's got a dream

fredag 16 september 2011

Love & Toast

Nu är den här!




Den stoora nyheten denna höst. Jag har fått tag på helt underbara produkter!




Jag har känt att det skulle vara roligt att något hudvårdsmärke eller liknande i butiken. jag har ju lite av varje, men inget att smörja in sig med eller duscha i, förrän nu då..



Love & Toast by Margot Elena är precis vad jag letat efter, men inte trodde jag skulle hitta.
Produkterna är i princip helt naturliga, förpackningarna är återvinningsbara och kartongerna är gjorda av 80 % återvunnet och klorinfritt material.
Dessutom luktar de himmelskt! OCH finns i helt underbara färger med underbara namn...



Jag är såld! Jag hoppas att jag hinner packa upp dessa produkter idag eller imorgon. Annars får ni, kära kunder, ge er till tåls till den 28 september eftersom jag har stängt nästa vecka(v38).

Titta och njut! Kom in och känn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar