Everybody's got a dream

söndag 18 september 2011

Påminnelse om semesterstängt

Ville bara påminna om att nästa vecka, alltså vecka 38, är det stängt i butiken. Då beger jag mig till varmare breddgrader i sällskap av min mamma.



Jag öppnar igen onsdagen den 28/9.

Ons 28/9 10-14
Tor 29/9 13-17
Fre 30/9 14-18
Lör 1/10 11-14.

Hjärtligt välkomna då!

Då får ni möta nyheter från bl a On interiör, september månads nykomlingar från du Milde och nya märket Love & toast som faktiskt kom på plats i hyllorna i fredags precis som jag hoppats på.

Jag hoppas också snart kunna erbjuda er en sväng med utförsäljning i brygghuset på baksidan med riktigt bra priser. Dock behöver gången ditt fyllas igen först..
Men det kommer mer information om detta när det är dags så kolla bloggen och hemsidan regelbundet så att ni inte missar detta!

Det vankas också en tävling på här på bloggen eftersom butiken närmar sig 1-årsdagen!

Må så gott!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du har en riktigt skön semester! Njut av solen för här regnar det bara..:-(
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera