Everybody's got a dream

fredag 16 december 2011

Tomtejakt i Sandared lördag


I morgon (lördag) är det dags för den årliga tomtejakten som anordnas av Sandareds IF. Jag tror att det är mellan 13-15:30 men är lite osäker på starttiden. Start vid stationshuset är det i alla fall.
Det brukar vara tomtejakt, tipspromenad, luciaframträdande, lotterier...

Jag passar på att ha öppet till 16 när det ändå är full rulle runt butiken då jag blivit till delad x antal tomte/tomtar.

Öppet på söndag mellan 11-14.
Nästa vecka är det öppet mån-ons 10-18 (lunch mellan 12-14) och torsdag mellan 11-18 (lunch mellan 12-14). Den 23 dec är det stängt.
Veckan mellan jul och nyår kommer butiken endast att vara öppen en dag (inte bestämd ännu) och sedan håller jag stängt hela januari med undantag för ev överenskommelser, mer om det kommer här på bloggen och på hemsidan. Men jag vill flagga lite för detta redan nu.

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar