Everybody's got a dream

lördag 18 februari 2012

Jag är en glad skit!




Jag vann! Tjoho!
Jag är så glad att jag ska få ett rykande färskt exemplar av denna fina bok när den kommer från tryckeriet!



Det är Minna med den fina bloggen Blomsterverkstad som är författare till denna lovande bok.
Det finns fortfarande chans att vinna hennes bok - bara följ länken i högerspalten så kommer ni till tävlingen.

Avslutar detta inlägg med en liten truddelutt sjungen med kraft!
Mel: "För jag har tagit studenten"

..och jag har vunnit en tävling, och jag har vunnit en tävling och jag har vunnit en tääävling! Fy *¤% vad jag är gla`!
Då kanske det inte gör något om jag förlorar i biljard mot maken i kväll igen... För jag har vunnit en tävling, för jag... hahhahaa!!

1 kommentar:

  1. Den sången kunde jag också sjunga förra veckan men då hade jag ju inte sett din komposition så jag får sjunga den nu istället.

    Kul att du tittade in till mig och tog del av det nya uttrycket ;-)

    Ha en fin söndag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera