Everybody's got a dream

måndag 23 april 2012

Gammalt i butiken

Jodå du läste rätt, men det är inte så illa som det kanske låter..

Jag säljer en del gamla grejer i butiken såsom skolplanscher (har för tillfället ganska många), gamla resväskor, gamla möbler och annat som är gammalt som jag tycker passar in eller som jag tycker är kul.


Jag har märkt att intresset är väldigt stort och vissa saker hinner knappt landa i butiken innan någon entusiastisk kund hittar dem och bär den likt troféer hem till det egna bohaget. Det tycker jag är väldigt kul! Ibland har mitt eget sökande tagit lång tid och då är det roligt att se att det var mödan värt. Det är dock väldigt frestande att lägga vantarna på godbitarna själv, men hittills har det gått ganska bra.


Jag har vid flera tillfällen nämnt att jag köpt på mig en stor mängd gamla saker (från en butik med antikt och kuriosa som lagt ner) och många av dessa saker har nu gjort entré i butiken. Kom in och se själv!

Må så gott!

2 kommentarer:

  1. Hejsan Åsa! Har letat efter silverbrickor men lite sliten touch...ser att jag inte behöver leta mer..:-) Tittar in i veckan!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Några har redan sålts, men du är välkommen in och kika på de som finns kvar.
      Kram åsa

      Radera