Everybody's got a dream

torsdag 5 april 2012

Kläder från Tina Wodstrup

Här kommer lite hastigt tagna bilder på kläderna jag fått hem från Tina Wodstrup.

ljuvliga velourbyxor med blomma till de små flickorna

Mera flick

de här är till flick men finns till dam också

favoriten: regnkappan och en underbar sjal

Damtunika med spets

Damtunika med fina blommor

Helt underbar kofta till dam!
fina detaljer

tunn kvalitet
Som ni ser så blev bilderna åt fel håll och jag vet inte hur jag ska göra för att få dem rätt. De är nämligen stående i original, men när jag laddar in dem från min dator så vrids de. Ni får lägga huvudet på sned eller rotera skärmen! = ) Jag vet att andra bloggare haft samma problem, men det är första gången det händer mig.
Eftersom det strulade med att bilderna roterade lägger jag inte ut alla modeller jag fotat, jag vill ju inte att ni ska få nackspärr så här lagom till påsk.
Tinas färger i vår och sommar är varmgrå, blek purpur, nougat och sand förutom svart, vit och creme. 

Må så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar