Everybody's got a dream

tisdag 3 april 2012

Nya kollektionen av Tina Wodstrup på väg

Ett glädjande besked kan jag lämna i dag till alla er som undrat när Tina Wodstrups vår- och sommarkollektion kommer in.. Den är på väg!
Jag har ju haft en del strul med beställning och annat och inte ens vetat om jag skulle få något alls, men i dag kom alltså besked om att kläderna skickas i dag från Danmark. Jippi!

Vi håller som bäst på att fota mängder av gamla saker som skall läggas ut i bilder här på bloggen i vänsterspalten. Det kommer att finnas prylar för olika smaker och olika plånböcker, gemensamt dock för alla varorna är att de bara finns i ett exemplar - så först till kvarn.
En del av varorna kommer under den närmsta tiden att smygas in i butiken, men är det något särskilt du vill titta på så hör gärna av dig i förväg så att jag kan plocka fram innan du kommer!

Öppet denna vecka då:
Onsdag 11-14
Skärtorsdag 11-17
Långfredag och påskafton stängt.

Jag hoppas att vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar