Everybody's got a dream

måndag 2 april 2012

Påsk






I påsk tänker jag njuta av lediga dagar med familjen och då blir öppettiderna såhär:

Ons 4 april 11-14
Tors 5 april 11-17

Långfredag och påskafton har jag således stängt. Skulle man mot förmodan ändå "råka" åka till butiken när den är stängd kan man ju kvista rakt över gatan till vår fina blomsteraffär som vi har här i Sandared - väl värt ett besök! Och så finns butiken Hemma hos oss inte långt ifrån.

Nyheter från Rice och Strömshaga är på väg in och jag håller tummarna att de hinner komma före påsk.
Jag har också tagit in lite roliga spel från Kylskåpspoesi, som kan förgylla påsken.

Här på bloggen kommer det inom kort att bli en kolumn till där jag visar bilder på gamla möbler och gamla saker som är till salu. Vi håller som bäst på att fotografera alla prylar. Lite exempel på prylar som finns är
pottskåp, kistor, byråar, matbord, stolar, plåtburkar, sängar och gamla tidningar.


En del möbler har jag tänkt att piffa till innan jag säljer dem, men en hel del kommer att säljas med sin charmiga patina.

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar