Everybody's got a dream

lördag 15 december 2012

Ib Laursen och Posten

Igår kom en efterlängtad sändning från Ib Laursen. Den hade stått och väntat på Posten sedan den 27 november för att någon den dagen ringde (eller kanske inte eftersom jag inte har några missade samtal då) och någon "glömde" att avisera godset och någon "glömde" att ringa igen och ingen såg att det stod en bortglömd pall och bara väntade på att bli utkörd. Ibland blir jag så trött, men nu har julklappspappret kommit som jag ska slå in årets julklappar i och korgarna som man kan fylla med prilliga saker och ge bort - och det är väl jättebra!
Ursäkta dagens gnäll, men jag var tvungen att beklaga mig lite för jag tycker att detta är dagens Posten i ett nötskal. När Posten inte längre var statlig hände något med hur saker sköts... Förlåt alla ni som jobbar på Posten som faktiskt gör ett fantastiskt jobb och skäms på er andra som smutsar ner era duktiga kollegors flit och knog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar