Everybody's got a dream

tisdag 29 januari 2013

Under jorden

Nej, jag har inte gått under jorden.

Jag inser att det inte alls gått att vara så aktiv här på bloggen eller facebook som jag hade tänkt. Jag har haft så vansinnigt mycket med inventeringen (och massor av andra jobbmåsten) att göra att orken tagit slut.. helt och hållet.
Min ambitionsnivå har varit för hög och nu är jag bara såå trött och inte alls i fas med det jag ville få gjort.

Det är otroligt skönt att vara egen företagare eftersom jag då kan göra saker på mitt sätt, när jag vill, men också så otroligt ensamt och tufft när det är svåra och stora beslut som skall fattas och när arbetsbelastningen blir för hög..

Så jag tar djupa andetag, intalar mig att det kommer att gå bra och ber att få återkomma med vårglädje och lust och färgring stor!

Kram till er som ändå optimistiskt kikar in här mellan varven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar